هزینه درمان فیستول با لیزر ⚡ قیمت عمل جراحی {سال ۱۴۰۲}

 هزینه درمان فیستول با لیزر در بیمارستان دولتی با خصوصی تفاوت دارد. همچنین نرخ هر کلینیک نسبت به دستمزد پزشک و تیم جراحی با کلینیک دیگر متفاوت است. ولی نرخ ثابتی توسط وزارت بهداشت برای قیمت لیزر فیستول تایید شده است.

* ⚡هزینه دقیق درمان فیستول با لیزر در سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳ میلادی) و بعد از آن به طور متوسط از { ۵ میلیون تومان در هر کلینیک و بیمارستان شروع میشود.} این قیمت نسبت به نوع فیستول و موارد دیگری متغیر بوده که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.⚡*

به همین دلیل هزینه دقیق درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی فیستول بعد از معاینه دقیق رکتال و آزمایشات مقعدی توسط جراح فیستول مشخص خواهد شد.

قبل پرداخت هزینه درباره بیماری فیستول بدانید

فیستول یک بیماری است که به دلیل وجود آبسه بین داخل رکتوم و پوست ناحیه مقعدی ایجاد می‌شود. فیستول مقعدی ممکن است به دلیل عفونت، ضربه یا شرایط زندگی نامناسب فرد و شرایط روحی نامساعد اتفاق بیفتد. درمان فیستول مقعدی با دارو غیرممکن بوده و شامل جراحی یا درمان با لیزر است.

علائم فیستول مقعدی عبارتند از:

  • درد در ناحیه نشیمنگاه
  • خروج مایعات و ترشحات از ناحیه مقعدی
  • سوزش و خارش خفیف، متوسط و شدید
  • خونریزی در موارد حاد بیماری
  • تورم در ناحیه مقعدی
  • حساسیت و درد در هنگام دفع مدفوع
  • احساس ناراحتی و عدم راحتی در ناحیه نشیمنگاهی

در صورتی که هر یک از نشانه های نام برده شده بالا را تجربه میکنید، مراجعه به بهترین جراح فیستول برای درمان بیماری ضروری است.

قیمت جراحی فیستول در بیمارستان خصوصی و دولتی چقدر است؟

درمان فیستول با لیزر نسبت به روشهایی مانند جراحی، دارویی، گیاهی، طب سنتی و انواع روشهای خانگی ارجحیت دارد. چراکه با کمترین درد، بدون خونریزی و بدون استفاده از تیغ جراحی انجام می شود. همچنین این روش توسط متخصص در کلینیک تخصصی یا بیمارستانهای خصوصی انجام شده و از آنجا که درمان سرپایی فیستول به شمار می رود، بیمارستانهای دولتی آن را انجام نمی دهند.

همچنین عمل فیستول با لیزر بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. هزینه عمل جراحی فیستول در بیمارستان های خصوصی و دولتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد زیرا در هر صورت جزو عمل های جراحی به حساب می آید و با توجه به هزینه دستمزد پزشک، نرخ ثابت بیمارستان و دریافت هزینه جدا برای لوازم اتاق عمل به همراه هزینه داروی بیهوشی از بیمار دریافت می شود.

در صورتی که بیمه هزینه جراحی فیستول در بیمارستان دولتی را بپردازد از کف قیمت که ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان بوده، در نظر گرفته خواهد شد.

 https://bit.ly/3qDBjzS

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت و درمان ترشحات مقعدی چیست؟ + عکس

درمان قطعی بیماری های مقعدی-نشیمنگاهی؛ بواسیر، شقاق، فیستول و…

فیستول چیست؟ علائم، علت و تشخیص بیماری فیستول مقعدی