بهترین جراح فیستول در تهران و کرج✔️

 

بهترین جراح فیستول در تهران و کرج✔️

بهترین جراح فیستول کیست؟ برای درمان فیستول به کدام دکتر مراجعه کنیم؟ بیماری فیستول مقعدی (anal fistula) یکی از عارضه های دردناک ناحیه مقعد است و زمانی ایجاد می‌شود که دو بافت از بدن به هم متصل شوند. البته این اتصال غیرعادی در هر قسمت از بدن ممکن است اتفاق بیفتد اما شایع‌ترین نوع فیستول در ناحیه مقعد ایجاد می‌شود.

افراد مبتلا به فیستول مقعدی معمولا دچار درد شدید در ناحیه مقعد، خونریزی و ترشحات عفونی همراه با بوی بد می‌شوند که بسیار برای آنها آزاردهنده است.

این اشخاص معمولا اطلاعات کاملی درباره بیماری خود ندارند و تصور می کنند دچار جوش مقعدی شده‌اند. یا اینکه نمی‌دانند برای برطرف کردن مشکل خود به کدام پزشک متخصص مراجعه کنند؟ در ادامه با ما همراه باشید:

بهترین جراح فیستول چه کسی است؟

معمولا تنها راه درمان فیستول با لیزر یا جراحی است و روش‌های دیگر نمی‌توانند در درمان عفونت حاصل از این بیماری تاثیر چندانی داشته باشند. بنابراین اگر علائم فیستول را مشاهده می‌کنید و احتمال می‌دهید که به این بیماری مبتلا شده باشید بهتر است برای تشخیص قطعی به یک پزشک جراح عمومی، متخصص گوارش یا دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید.

عکس مراحل لیزر فیستول
عکس مراحل لیزر فیستول

بهترین جراح فیستول کسی بوده که ابتدا در مورد علائم و سوابق بیماری تان از شما سوال می‌کند و سپس معاینه فیزیکی انجام می‌دهد. دکتر با مشاهده اطراف مقعد می‌تواند بیماری تان را تشخیص دهد اما در مواقعی ممکن است نیاز به معاینه انگشتی باشد. 

اگر پزشکی که به آن مراجعه کردید به بیماری فیستول مشکوک شود، شما را برای آزمایشات بیشتر و درمان فیستول مقعدی به یک متخصص جراح ارجاع می‌دهد تا با توجه به نوع فیستول بهترین گزینه درمان برای شما در نظر گرفته شود.

اگر فیستول پیچیده باشد و پزشک با معاینه فیزیکی نتواند آن را تشخیص دهد، ممکن است سونوگرافی اندوآنال دوبعدی یا سه بعدی، سی تی اسکن، ام آر آی، پروکتوسکوپی و کولونوسکوپی را برای مشاهده دقیق ناحیه آنال تجویز کند..

https://jarahlaser.com

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت و درمان ترشحات مقعدی چیست؟ + عکس

درمان قطعی بیماری های مقعدی-نشیمنگاهی؛ بواسیر، شقاق، فیستول و…

فیستول چیست؟ علائم، علت و تشخیص بیماری فیستول مقعدی