درمان کرایوتراپی برای زگیل تناسلی و زگیل مقعد

 ارزیابی اولیه برای کرایوتراپی زگیل تناسلی و مقعدی 150 پوند هزینه دارد که در آن شرح حال و معاینه انجام می شود و زگیل تناسلی از نظر اندازه، محل، ظاهر و تعداد ارزیابی می شود.

این ارزیابی اولیه می تواند شامل اولین درمان باشد. کرایوتراپی زگیل تناسلی در ویزیت های مکرر تا زمانی که زگیل تناسلی ناپدید شود انجام می شود.

هزینه هر درمان به شرح زیر است:

1-3 زگیل تناسلی درمان شده با کرایوتراپی 120 پوند

4-6 زگیل تناسلی درمان شده با کرایوتراپی 175 پوند

7-9 زگیل تناسلی درمان شده با کرایوتراپی 225 پوند

کرایوتراپی یک روش رایج و موفق برای از بین بردن زگیل تناسلی است. اساساً - کرایوتراپی زگیل را با نیتروژن مایع منجمد می کند که جریان خون را از بین می برد به طوری که زگیل می افتد. ممکن است محصولات بدون نسخه را امتحان کرده باشید که جواب نداده اند زیرا نمی توانند به دمای سردی مانند سرما درمانی برسند.

https://www.mums.me.uk/consultants/dermatology/genital-warts-anal-warts-cryotherapy

دکتر هانا چرچ، مشاور بهداشت جنسی و پزشکی HIV - بیماران را در MUMS می بیند و درمان می کند و از دوشنبه تا جمعه ساعت 5 بعدازظهر و صبح شنبه کرایوتراپی برای زگیل تناسلی و مقعدی انجام می دهد.

عوامل وابسته زیادی وجود دارد که بر میزان موفقیت کرایوتراپی برای زگیل تناسلی و مقعدی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، تعداد زگیل‌های تناسلی موجود، اندازه زگیل‌ها، مدت زمانی که آن‌ها را داشته‌اید و هر شکافی در درمان وجود دارد.

کرایوتراپی MUMS آزمایش شده و آزمایش شده است و بسیاری از بیماران تمایل دارند بین 3-6 درمان داشته باشند. کرایوتراپی می تواند برای یک روز درد ایجاد کند. این روش به خودی خود می تواند باعث ایجاد احساس سوزش شود - بسته به میزان کرایوتراپی اعمال شده. ما قبل از عمل یک کرم بی حس کننده ارائه می دهیم. کرایوتراپی برای زنان باردار بی خطر است.

زگیل تناسلی و مقعدی بی ضرر هستند. آنها دردناک نیستند. با این حال، آنها باعث اضطراب و استرس می شوند، زیرا ناخوشایند هستند. HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) باعث ایجاد زگیل تناسلی و مقعدی می شود. MUMS واکسیناسیون HPV را ارائه می دهد، اما واکسیناسیون ایده آل قبل از فعالیت جنسی ضروری است. MUMS همچنین هنگام انجام اسمیر سرطان دهانه رحم روی زنان، ویروس HPV را آزمایش می کند. ویروس HPV یک بیماری مقاربتی شایع است.

زگیل های تناسلی و مقعدی می توانند تکثیر و پخش شوند و از طریق فعالیت جنسی، اشتراک اسباب بازی های جنسی و تماس پوست به پوست منتقل می شوند. آنها بسیار مسری هستند. زگیل‌های تناسلی و مقعدی را می‌توان با استفاده از کرایوتراپی - در اطراف آلت تناسلی و واژن - ناحیه تناسلی برداشت. MUMS همچنین طیف گسترده ای از آزمایشات بیماری های مقاربتی را ارائه می دهد.

یکی از راه هایی که پزشکان می توانند زگیل ها را از بین ببرند فریز کردن آنها است. این روش همچنین به عنوان کرایوتراپی شناخته می شود. در طول درمان، پزشک مستقیماً نیتروژن مایع را که یک ماده بسیار سرد است، روی زگیل های تناسلی یا زگیل مقعد اعمال می کند. این امر باعث یخ زدن زگیل ها شده باعث می شود در فاصله زمانی کمی بیفتند.

کرایو زگیل تناسلی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت و درمان ترشحات مقعدی چیست؟ + عکس

درمان قطعی بیماری های مقعدی-نشیمنگاهی؛ بواسیر، شقاق، فیستول و…

فیستول چیست؟ علائم، علت و تشخیص بیماری فیستول مقعدی